fredag 23 januari 2015

Slutresultat på KAL'en

Men se där! Mitt första stora projekt är klart :) 
Två månader ungefär tillbringade vi tillsammans och jag har lärt mig ett och annat, till exempel:
*Icord-avmaskning
*att göra anpassningar efter min egen kropp
*hur man snyggast plockar upp nya maskor, som vid knappkanten
*att jag är redo för något lite mer avancerat mönster, slätstickning var inte nog ;)
Säkert många fler nya lärdomar och jag ser skavankerna lite här och var, men det gör inget :)


Mönstret jag utgick från är Tealeaves Cardigan från Ravelry, för jag hade inte energi och ork när Knit A Longen drog igång, att tänka helt själv. 


Det är just den är biten som är kopierad från TeaLeaves Cardigan. 



Slutresultatet är detta då som sagt! 
Nu ska jag beta av mina småprojekt innan jag ger mig på något nytt stort :)

1 kommentar: